Na uvjete poslovanja i korištenja stranica Male stvari i sklapanja ugovora na daljinu putem sredstva daljinske komunikacije primjenjuju se prvenstveno ovdje navedeni Uvjeti poslovanja i korištenja, osim u slučaju da se ugovorene strane (Prodavatelj i Kupac) ne dogovore drugačije. Uvjeti poslovanja i korištenja podliježu Zakonu o zaštiti potrošača (NN 41/14) te Zakonu o obveznim odnosima (NN 35/05 , NN 41/08 i 125/111). Obratite posebnu pozornost na razliku uvjeta koji se odnose između kupovine (ugovora) na prodajnom mjestu u trgovini i kupovine (ugovora) sklopljenog na daljinu (internet trgovina, prodaja putem pošte).

U uvjetima poslovanja i korištenja možete pronaći i:

OBAVIJEST O NAČINU PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA INFORMACIJSKI OBRAZAC ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

Male stvari d.o.o., 10 020 Zagreb, Karlovačka 65B, Hrvatska, tel: 01/4846461, upisane kod trgovačkog suda u Zagrebu. Temeljni kapital: 20 000,00 Kn uplaćen u cijelosti. Direktor društva: Dijana Bušić, OIB: 09755145839, Račun kod Zagrebačke banke d.d.: HR5323600001102254357. https://male-stvari.hr e-mail:shop@male-stvari.hr

Pri naručivanju proizvoda sredstvima daljinske komunikacije i sklapanju ugovora, Kupac će odmah biti upoznat sa svim propisanim podacima iz članka 57. sukladno članku 66. točka 2. Zakona o zaštiti potrošača i dostavit će mu se ova predugovorna obavijest, kao i informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora, sukladno članku 61. Zakona o zaštiti potrošača.

Ovim se uvjetima utvrđuje postupak naručivanja, plaćanja, isporuke te reklamacije proizvoda koji su ponuđeni na stranicama tvrtke Male stvari doo. https://male-stvari.hr internet stranice mogu se koristiti za Vašu privatnu upotrebu bez ikakvih nakanada za korištenje, a prema slijedećim uvjetima i pravilima.

Domena https://male-stvari.hr je registrirana domena tvrtke Male stvari doo.

Prodavatelj je tvrtka Male stvari doo, Karlovačka 65 b, 10020 Zagreb, Hrvatska, EU, OIB:09755145839 (VAT: HR09755145839) a Kupac je posjetitelj ovih stranica koji popuni elektronsku narudžbu, pošalje je prodavatelju te izvrši plaćanje putem kreditnih kartica, usluge PayPal, e-bankingom, općom uplatnicom ili pouzećem.

NARUČIVANJE

Kupac naručuje proizvod ili proizvode putem elektronskog obrasca narudžbe.

Kupcem se smatra svaka osoba koja elektronskim putem naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i pošalje narudžbu.

Sve cijene su izražene u Hrvatskoj nacionalnoj valuti, Hrvatska kuna (HRK), s PDV-om (porezom na dodanu vrijednost od 25%).

Roba se naručuje elektronskim putem, pritiskom na određeni proizvod te spremanjem istog u košaricu. Roba se smatra naručenom u trenutku kada kupac odabere te potvrdi način plaćanja.

PLAĆANJE

Naručeni proizvodi ili usluge plaćaju se online, internet bankarstvom, putem naprednog sustava online prihvata platnih kartica – CorvusPay ili prilikom preuzimanja robe dostavnoj službi koja ja robu dostavila kupcu. U cijenu su uključeni troškovi dostave ako drugačije nije dogovoreno sa kupcem. Troškovi dostave su transparentni i vidljivi tijekom procesa plaćanja. Nema skrivenih ili dodatnih troškova prilikom naručivanja naših roba ili usluga.

ISPORUKA

Naručeni proizvodi pakiraju se na način da tijekom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni. Prilikom preuzimanja kupac je dužan provjeriti stanje pošiljke te u slučaju oštećenja odmah reklamirati proizvod dostavljaču (djelatnici tvrtke koja vrši dostavu). Prodavatelj se odriče svake odgovornosti u vezi oštećenja koja mogu nastati tijekom dostave.

Ako kupac ne primi robu, ili obavijest o isporuci, nakon što je poslana, u očekivanom vremenu, kupac ima pravo o tome obavijestiti prodavatelja kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.

Ako kupac odbije primiti robu koju je naručio, prodavatelj ima pravo tražiti od kupca naknadu svih troškova koji su vezani uz isporuku.

Prodavatelj se obavezuje poslati pošiljku kupcu onog trenutka kada zaprimi potvrdu kojom se odobrava online transkacija. Nakon zaprimanja te potvrde prodavatelj se obvezuje poslati pošiljku u roku od 5 (pet) radnih dana.

Nakon što dostavljač (tvrtka koja vrši dostavu) zaprimi pošiljku od strane prodavača, prodavač više nije odgovoran za daljnji tijek isporuke i eventualna kašnjenja te probleme koji mogu nastati u vezi daljnje manipulacije i isporuke robe.

REKLAMACIJE

Prodavatelj se obavezuje isporučiti proizvod koji je tehnički ispravan te odgovara opisu proizvoda navedenom na stranicama https://male-stvari.hr

Slika koja ilustrira proizvod na internet stranici ne mora odgovarati stvarnom izgledu proizvoda te kupac ne može reklamirati ovaj segment. Nijanse boje prikazane na slici mogu varirati ovisno o vrsti i/ili kalibraciji monitora na kojem kupac gleda proizvod.

U slučaju tehničke neispravnosti, kupac je dužan reklamirati proizvod u roku 8 (osam) radnih dana.

Prodavatelj nije odgovoran za eventualna oštećenja i ostale obaveze koje se nalaze u domeni dostavljača (tvrtka koja obavlja poslove dostave proizvoda).

Reklamacije se priznaju samo uz predočeni račun kao jedini dokaz kupnje.

Slipovi kartica i slične potvrde ne mogu zamijeniti račun. Bez računa nema reklamacija.

PLATFORMA ZA RJEŠAVANJE INTERNET SPOROVA

Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje.

To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku.

Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

POVRAT I ZAMJENA ROBE (PRAVO NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA)

U slučaju da niste zadovoljni isporučenim proizvodom, možete ga vratiti u roku 14 dana bez obrazloženja i Male stvari doo će vam vratiti vaš novac.

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, u slučaju kupovine na daljinu (kada se ne radi o osobnom preuzimanju nego se šalje dostavnom službom), ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe.

Proizvode (povrat ili zamjena) potrebno je dostaviti na adresu naše trgovine: Male stvari doo, Vjenceslava Richtera 4 (Bundek centar), 10020 Zagreb, Hrvatska, EU.

U slučaju jednostranog raskida ugovora postupat ćemo prema Zakonu o zaštiti potrošača odnosno Zakonu o obveznim odnosima. Povrat plaćenog izvršit ćemo vam nakon što nam roba bude vraćena. Povrat robe nam morate izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam izjavili jednostrani raskid ugovora.

Kupac je prema Zakonu o zaštiti potrošača dužan snositi izravne troškove povrata robe ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora, a ukoliko kupac želi može nam se obratiti Male stvari doo na telefonski broj ili email adresu shop@male-stvari.hr radi pribavljanja obavijesti o načinu, mogućnostima i uvjetima vraćanja proizvoda.

Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom.

Vraćeni proizvod mora biti u originalnom pakiranju i sa deklaracijom, te pripadajućim računom, uputama za korištenje i jamstvenim listom.

Obrazac jednostranog raskida ugovora.

PRAVO NA OTKAZIVANJE NARUDŽBE

Male stvari doo (Prodavatelj) i kupac mogu iskoristiti pravo na raskid ugovora (otkaz narudžbe) prije slanja robe na isporuku, uz povrat prethodno uplaćenih sredstava.

Ukoliko prodavatelj (Male stvari doo) iz bilo kojeg razloga ne može isporučiti plaćenu robu, povrat sredstava će biti izvršen u roku tri (3) radna dana.

Ukoliko kupac odluči raskinuti ugovor (otkazati narudžbu) prije nego je roba poslana na isporuku, povrat sredstava će biti izvršen u roku tri (3) radna dana.

Ukoliko kupac odluči otkazati narudžbu nakon što je ista poslana na isporuku, povrat sredstava će biti izvršen u roku tri (3) radna dana nakon povrata iste robe od strane kupca, umanjen za trošak dostave te za iznos kartične provizije (ako je roba plaćena kreditnom ili debitnom karticom).

REGISTRACIJA I NEWSLETTER

Prilikom registracije svaki korisnik se automatski prijavljuje na naš newsletter. Ukoliko ne želite primati naš newsletter slobodni ste u bilo kojem trenutku odjaviti se s liste primatelja.

Ukoliko niste registrirani korisnik odnosno kupac, a ipak želite primate naše obavijesti, možete se pri- javiti na naš newsletter.

PRIMJEDBE I PRIGOVORI

Sve prigovore sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (N.N. 41./2014.), možete poslati putem pošte, telefaksa ili elektroničke pošte kao i u poslovnim prostorijama /trgovinama u kojima se nalazite. Ukoliko se prigovor podnosi u poslovnim prostorijama/trgovinama, trgovac je dužan odmah pisanim putem ovjeriti njegov primitak .

Ostali načini podnošenja prigovora:

  • Na adresu: Male stvari d.o.o., Zagreb, Vjenceslava Richtera 4 (Bundek centar)
  • Na e-mail adresu: shop@male-stvari.hr ili dijana@male-stvari.hr
  • Na fax broj: 01/4846461

ili podnijeti u poslovnim prostorijama na adresi Zagreb, Vjenceslava Richtera 4 (Bundek centar). Kako bi Vam sukladno članku 10. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača potvrdili primitak pisanog prigovora, a zatim i na isti odgovorili, molimo Vas da navedete točne podatke za primitak istog.

Odgovor na Vaš prigovor zakonski moramo dati u pisanom obliku najkasnije u roku 15 dana od dana primitka prigovora. U suprotnom se možete obratiti Državnom inspektoratu ili Udruzi za zaštitu potrošača.

IZJAVA O SIGURNOSTI ONLINE PLAĆANJA

Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta.

CorvusPay osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima.

Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke.

Corvus Info sve prikupljene informacije smatra bankovnom tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje.

Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost CorvusPay sustava. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti trajno održavaju i unaprjeđuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka.

IZJAVA O ZAŠTITI I PRIKUPLJANJU OSOBNIH PODATAKA

Tvrtka Male stvari doo se obavezuje pružati zaštitu osobnih podataka kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza i informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje.

Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Male stvari doo i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

 

OBAVIJEST O KOLAČIĆIMA

Naša web stranica koristi se kolačićima (eng. cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcional- nosti i spremanje podataka o vašim narudžbama. Nastavkom pregleda web stranice https://male-stvari.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Ako ne pristajete na upotrebu ovih kolačića, molimo onemogućite ih kako se kolačići s ove web stranice ne bi mogli poslati na vaš uređaj.

OPĆENITO

Male stvari doo zadržava pravo na izmjenu ovih uvjeta i pravila. Sve promjene primjenit će se na korištenje https://male-stvari.hr stranica. Kupac snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom kupnje.

Usluge koje Vam pruža https://male-stvari.hr webshop stranice ne uključuje troškove koje snosite koristeći računalnu opremu i usluge za pristup našim stranicama. Male stvari doo nije odgovoran za troškove telefona, internet prometa ili bilo kojih drugih troškova do kojih može doći.

Iako Vam tvrtka Male stvari doo nastoji dati najbolju moguću ponudu proizvoda i usluga, Male stvari doo ne može garantirati da će proizvodi ili usluge na https://male-stvari.hr odgovarati Vašim potrebama. Male stvari doo također ne može garantirati da će usluga biti bez pogrešaka. Ukoliko dodje do pogreške, molimo Vas da je prijavite našem uredu ili na email shop@male-stvari.hr kako bismo je otklonili na najbrži mogući način.

Hvala vam!

Dijana Bušić

CEO Male stvari