Online rješavanje sporova

Online rješavanje sporova

Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje.

To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku.

Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

Ostavite nam poruku!
Ostavite nam poruku!
Pitanja, nejasnoće, problemi? Ovdje smo za vas!
Povezivanje...
Molimo, pošaljite nam poruku putem donjeg obrasca.
Ne možete nas dobiti na telefon? Molimo, ostavite nam poruku i javit ćemo vam se unutar 24 sata. Hvala.
:
:
:

Podaci prikupljeni putem ovog kontakt obrasca biti će iskorišteni kako bismo vas kontaktirali i odgovorili na vaš upit. Za više informacija, molimo, pročitajte naša Pravila privatnosti i zaštite podataka
Imate pitanja? Molimo, pitajte nas.
:
:
Razgovor je završen. Hvala vam na interesu!
Da li vam je ovaj razgovor pomogao? Ocjenite ovaj razgovor.
Dobar Loš